presenninglageret.dk

Vi ved alt om presenninger og en hel masse andet

Teknik

Live Chat

Nu er det syttende gang, du forsøger at få fat i blikkenslageren. Han skal komme og hjælpe dig med at få installeret vandrørene, så du kan få sat de armaturer, der ligger og venter nede i kælderen, inde i jeres nye bruseniche – så I kan komme i bad. Det der med etagevask går ikke: Det tager for lang tid om morgenen – og vandforbruget stiger. Så blikkenslageren må gerne svare på telefonen nu. Og – hurra – der bliver svaret. Det er dog ikke blikkenslageren, du får i tale. Det er en kvinde, som du ikke kender. Du spørger, om du har ringet til blikkenslageren. Du får at vide, at det har du. Du spørger, om han kan komme og hjælpe dig med nogle vandrør.

Live Chat er genialt

Du har orienteret om opgaven via hans hjemmesides Live Chat for virksomheder, men I fik ikke lavet en aftale. Det er først nu, at du har fået svar på telefonen. Pigen fortæller dig, at hun er ansat til at varetage telefonpasning for ham. Hans tid er meget knap. Men hun kan se i hans kalender, at han har tid på fredag. Kl. 10:00. Er det et godt tidspunkt?

Det er det faktisk ikke. Men du vælger at sige, at det er fint. Du må tage fri på fredag. Du vil ikke risikere at skulle ringe op flere gange i løbet af hele ugen igen. Der er allerede gået for lang tid med den badeværelsesrenovering. Du forsikrer pigen, at fredag kl. 10 er super. Og nu håber du så, at blikkenslageren kommer til tiden. Der skulle være en rimeligt god chance for, at I kan tage et almindeligt brusebad fredag aften. Du lægger din telefon fra dig. Tænker, at det var dog et held, at du fik talt med pigen, der varetager telefonpasningen for blikkenslageren, her mandag morgen. Din arbejdsuge begynder godt. Du håber, at den ender med et varmt brusebad.

Hvad er Live Chat egentlig?

Live chat er en online kommunikationsmetode, hvor en bruger kan chatte i realtid med en repræsentant fra en virksomhed eller organisation. Det er en form for kundesupport, der giver brugerne mulighed for at stille spørgsmål, rapportere problemer eller anmode om hjælp og få hurtige svar og løsninger.

Live chat-funktionen er normalt integreret i en virksomheds hjemmeside eller mobilapp, og brugerne kan åbne en chatboks og kommunikere med en kundeservicemedarbejder eller en chatbot. Live chat er en praktisk og effektiv måde at give kunderne øjeblikkelig hjælp og opretholde en høj kundetilfredshed på.

Disclaimer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *